bigwolfoncampus.org | Forum | Le loup garou du campus | ANNOUNCEMENT: New features added to the forum
bigwolfoncampus.org » forum » le loup garou du campus » announcement: new features added to the forum

Author   Thread: ANNOUNCEMENT: New features added to the forum 
    7-13-2002  6:20 PM  
 Adam
 Webmaster

Registered:
 Jul. 17, 2000

There has been quite a bit of bickering on the forum lately. Because of this, I decided to implement an 'ignore user' feature. If you add a user to your ignore list, you will no longer see any topics created by that user, nor will you see any of his/her posts in other discussions. You can remove users from your ignore list at any time.

To access the ignore list directly, go to http://www.bigwolfoncampus.org/users/ignorelist.php
A link to the list is also available under the 'Edit your profile' link on the main forum page.

Also, I thought it might be interesting to be able to see which users are browsing the forum with you, and you can take a look at a list by clicking on the 'See who's online' link on the main forum page.
    7-14-2002  6:33 PM  
 danny_smith_fana
 User

Registered:
 Jul. 4, 2001

That's a good thing Adam! Those are great ideas!! I love them!

Pour celles qui comprennent pas l'anglais, je sais pas si il y en a, mais juste au cas j'va vous traduire ce que Adam a dit.

Il y a eu beaucoup de bitchage sur le forum dernierement. Pour cette raison, j'ai décidé de créer un fonction 'ignore user', c'est-à-dire que vous avez la possibilité d'ignorer un autre utilisateur. Vous ne verrez plus aucun des topics que cette personne va partir, ni les posts qu'elle fera dans les autres topics. Vous pouvez retirer une personne de votre 'ignore list' en tout temps.

Pour vous rendre directement à la 'ignore list', cliquez sur le lien que Adam a affiché. Vous pouvez aussi aller au bas de la page principale du forum, il y a un autre lien à cet endroit.

Aussi, j'ai pensé que ce serait intéressant de pouvoir savoir quels utilisateurs sont sur le site au meme moment que vous. Vous pouvez le savoir en cliquant sur le lien 'See who's online' sur la page principale du forum aussi.

Moi j'trouve ca vraiment bon comme idée!!
Pace
Paz
Vrede
Fred
Spokojnost
Pokoj
Roen
Bke
Kapayapaan
Mir
Dangnefedd
PAIX!!!
~
Msn Messenger: spiderbait13@hotmail.com

7-15-2002  9:22 PM  
 Danny_S_big_fan
 User

Registered:
 Jan. 28, 2001

C'est une très bonne idées, en plus c cool, si on veut se reparler un peut enlever les personnes dans la liste, c vraiment une bonne idée!!
 All times are GMT -4 hours. The time now is 3:49 PM.